AKUT JOUR – Fakta
Under normal arbetstid är våra tekniker i tjänst och avhjälper löpande de fel som uppkommer.
Om fel/problem uppkommer efter ordinarie tid anses detta vara JOUR-uppdrag.
För att ett ärende skall klassas som JOUR-UPPDRAG skall detta därför vara ett fel som måste åtgärdas omgående och inte kan vänta till nästa vardag.
Exempel på JOUR-UPPDRAG:
- Läckande rörledningar/ventiler
- Stopp i avlopp
- Inbrott / Skadegörelse
- Skador i skalskyddet
- Brand
- Översvämning
- Driftsstopp i essentiella maskiner m.m.
Normal anmälan om fel skall ske på ordinarie arbetstid.
Om ett icke akut fel anmäls på jourtid, debiteras en avgift för detta.
Kontor och kundservice:
Vi svarar på telefon alla vardagar 09:00 – 12:00
Övriga tider gäller endast digital kontakt via epost m.fl.
Akuta ärende kommer alltid fram på telefon till en fysisk person!
16:00 – 07:00 är det endast JOUR-UPPDRAG och då endast per telefon
OBS!!! Vi utför endast jouruppdrag till fastigheter som har detta med i sitt avtal med oss.